W trosce o Państwa bezpieczeństwo i pełną satysfakcję ze świadczonych usług nasze towary wysyłamy renomowanymi firmami spedycyjnymi.
Przesyłki dostarczane są kurierem DPD i InPost. Wszelkie palety wysyłane są kurierem HELLMAN.
- Produkty zamawiane w sklepie Internetowym kominkielektryczne.pl dostarczamy bezpłatnie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wysyłkę za granicę realizujemy po indywidualej wycenie na prośbę klienta.
- Zakupione produkty dostarczamy w sposób, który wybierze klient.
- Zamówione produkty możesz także odebrać w siedzibie naszej firmy: Otoelektro.pl, ul. Pawła Hebla 8, 84-207 Bojano. Odbiór należy wcześniej ustalić z naszym działem sprzedaży pod telefonami dostępnymi w zakładce Kontakt.
- Umowę sprzedaży realizujemy od 1 do 14 dni roboczych. Jeżeli sprzedaż dotyczy produktu na zamówienie lub w ramach przedsprzedaży, przybliżony czas realizacji zamówienia określamy w ofercie danego produktu.
- Kiedy nie możemy zrealizować zamówienia z powodu zmian dostaw przez producenta czy przejściowej niemożności spełnienia świadczenia o właściwościach towarów zamówionych przez klienta, możemy zwolnić się ze zobowiązania poprzez spełnienie świadczenia zastępczego. Oznacza to, że możemy zaproponować towar o tej samej jakości i przeznaczeniu za tę samą cenę lub stosowny rabat. Jednocześnie informujemy, że klient ma prawo nieprzyjęcia tego świadczenia i odstąpienia od umowy, ze zwrotem rzeczy na nasz koszt. W takim przypadku klient może odstąpić od umowy, bez ponoszenia kosztów związanych ze zwrotem rzeczy. [Podstawa prawna: art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r., poz. 827).]
- Klient w momencie odbioru przesyłki doręczonej przez przewoźnika podpisuje potwierdzenie odbioru. W momencie wydania produktu klientowi, będącemu konsumentem, na niego przechodzi prawo własności produktu, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z jego posiadaniem i użytkowaniem, przede wszystkim ryzyko utraty lub uszkodzenia.
- Jeśli klient stwierdzi jakiekolwiek uszkodzenia produktu dostarczonego przez przewoźnika, które mogą mieć związek z przewozem produktu ma obowiązek zgłoszenia go przewoźnikowi. Usprawni to procedurę reklamacyjną. Uszkodzenia możesz zgłosić:
- w momencie odbioru – przewoźnikowi,
- w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki – mailowo na adres: sklep@kominkielektryczne.pl oraz w ciągu 7 dni bezpośrednio u przewoźnika, z którym został spisany protokół stanu przesyłki.
- Jeśli klient stwierdzi uszkodzenie produktu, które może mieć związek z przewozem, mimo że opakowanie zewnętrzne nie jest uszkodzone (uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.), zaleca się:
- spisanie z przewoźnikiem protokołu ustalając stan przesyłki oraz zgłosić uszkodzenie – w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania przesyłki drogą mailową: sklep@kominkielektryczne.pl
- Jedno zamówienie może być podzielone na wiele przesyłek. Powodem może być wysyłka z różnych naszych magazynów. W takiej sytuacji koszt dostawy się nie zmienia i zostaje on podzielony na poszczególne przesyłki. Jeżeli klient anuluje część zamówienia, niezależnie od przyczyny, koszt dostawy zostanie skorygowany o wartość przypisaną do anulowanej części zamówienia.
Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 24h. Czas dostawy wysłanego produktu zależy potem od wybranej formy transportu:
– w przypadku firm kurierskich DPD, InPost oraz InPost Paczkomaty 24/7 jest to najczęściej następny dzień roboczy od momentu wysłania paczki z magazynu.
– w przypadku firm wielkogabarytowych jak HELLMAN, przewoźnicy zastrzegają sobie czas dostawy między 1-2 dni robocze od momentu wydania towaru z magazynu.
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania środków na naszym koncie. O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy, wysyłając wiadomość e-mail lub dzwoniąc do klienta pod numer podany w zamówieniu.
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych. Nie odpowiadamy również za opóźnienia wynikające z pracy firm kurierskich.
Termin dostawy zamówionych towarów zależy od dostępności w magazynie kominkielektryczne.pl lub w magazynie producenta.
O terminie dostawy informujemy e-mailem lub telefonicznie. Miejsce dostawy wskazuje klient przy składaniu zamówienia.
Wszystkie zamówienia paczek i palet na terenie Polski realizujemy na swój koszt własnym kurierem Inpost, DPD lub Hellmann.
Koszty dostawy za granicę ustalane są indywidualnie.
Istnieje możliwość odbioru zamówionego towaru w siedzibie naszej firmy, po wcześniejszym ustaleniu daty odbioru zamówienia.